//BE MY EVERYTHING
Lady Boss ♡






Diaries Big Boss Click Stuff

Hi everybody ! Welcome to my blog. Enjoy your reading here as well okay. Haters, you make me famous. Thankyou :* Leave you footprint below okay. I'll visit you back later.


Footprint




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurkhairin Syuhada



Aku Jatuh Hati


Bismillahirrahmanirrahim... Alhamdulillah Ya Allah. Aku masih lg diberi kurniaan menghirup udaraMu. Aku masih lg berpeluang utk memperbekalkan amalanku di akhirat. Alhamdulillah aku masih mampu tersenyum di saat aku hampir menyerah kalah dgn kehidupan.

Allahu Rabbi... Indahnya pg ini. Terlena sejenak ku mendengar burung berkicauan. Berkhayal sebentar ku dibuai keindahanMu. Ku masih mengharapkan ini bkn terakhir aku menghirup udaraMu. Dan masih bkn kali terakhir aku melihat pemandanganMu.

Ya Allah... Aku tidak tahu apa perasaan yg terjadi dlm diri ku ini. Tp aku dpt merasakan seolah-2 perasaan tu makin hampir dgn hati aku. Ya, aku jatuh cinta dgn hambaMu. Dgn segala perwatakannya, dgn segala tunduknya terhadapMu, dgn minat yg sama dgn ku... Aku serasi dgnnya Ya Allah. Bila dia tk chat, aku rindu. Jujur, aku rindu. Jarang kami chat tp aku labuhkan rinduku pdnya dlm doa agar Kau menyampaikannya. Selalu aku tgk moment dia utk lihat perkembangannya, setiap updatenya dan aku selalu lihat Instagram dia, gambar-2nya.

Ya, jawapannya satu. Aku jatuh cinta. Tp apabila di fikir balik apa yg telah berlaku pdku sejak akhir ni, aku jatuh, aku tunduk... Perasaan yg ada tu jd terus tk ada kerana sakit yg aku lalui tempoh hari. Aku cuba jauhkan diri dr perasaan dendam tp sakitnya aku, Kau shj tau. Aku suka dia. Aku minat dia, Tp fikiranku terhenti sejenak memikirkan soalan-2 "Apa dia akan buat aku sptmana mereka melayani aku?" "Apa dia akan meninggalkan aku dgn cara yg sama mereka meninggalkan aku?"

Kau hadirkan perasaan ini dlm diriku. Dlm masa yg sama aku masih lg keliru dgn diri aku. Aku cuba menjauhkan diri, aku cuba mngelakkan diri drpd bercinta tp semakin aku cuba jauh, semakin dekat dia mendatang. Timbul kekeliruan dlm diriku ini lg sekali. Aku tiada jawapan utk setiap soalan. Aku suka dia dlm diam tanpa dia mngetahui...

Jika benar Kau ingin aku jatuh cinta dgnnya, Kau labuhkanlah dahulu cintaku pdMu dan cintanya kpdMu. Kau satukanlah kami yg penghujungnya ke arah Islam yg Kau redhai.