//BE MY EVERYTHING
Lady Boss ♡






Diaries Big Boss Click Stuff

Hi everybody ! Welcome to my blog. Enjoy your reading here as well okay. Haters, you make me famous. Thankyou :* Leave you footprint below okay. I'll visit you back later.


Footprint




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurkhairin Syuhada



UiTM Arau Perlis





Bismillahirrahmanirrahim... Alhamdulillah Ya Allah. Aku masih lg bernyawa di bumiMu ini, Terimakasih kerana masih memberi aku pernafasan utk menghirup udara rahmat drMu. Terimakasih jg Ya Allah kerana menjadikan UiTM Arau, Perlis sbg tempat aku menuntut ilmu dan tempat utk aku mengenali manusia yg pelbagai ragam...

Jujur, aku keliru dgn keputusan utk berada di sini sbbnya aku ada dua pilihan. Samada meninggalkn dia di JB dan meneruskan perjalananku di sini ataupun meninggalkan peluang masa depan demi menjaga dia di JB. Ya Allah, jujur aku buntu ketika itu sampai jatuh airmata aku berfikir demi org yg aku syg dan impian yg aku cuba nk kejar. Aku jd tk tentu arah ketika itu utk mengorak langkah kehadapan...

Tp Alhamdulillah. Kau cuit hati aku, Kau sentuh hati aku utk meneruskan perjalanan demi masa hadapan dan meninggalkan org yg belum tentu menjadi hak milik aku dan belum tentu menjadikan masa depan aku cerah. Alhamdulillah Ya Allah... Kau buka pintu hati aku utk menerima segala dugaan yg mendatang, Kau jentik hati aku utk tinggalkan dia dan akhirnya satu persatu Kau tunjukkan pdku.

Aku berjaya sampai ke tahap ni. Demi membanggakan org di sekelilingku. Demi menjaga hati setiap manusia di sampingku. Demi menggapai kejayaan yg menjadi impianku. Kau mengajarku utk terus bersabar walaupun pelbagai dugaan yg mendatang. Aku redha Ya Allah. Aku serahkan semua ketentuan di tgnMu.

Terimakasih Ya Allah dgn segala dugaan yg kau limpahkan dlm hidup aku. Kau mengelakkan aku drpd melupakanMu. Kau jdkn aku manusia yg sentiasa mengangungkanMu. Allahu Rabbi, Kau mengajarku agar menjadi tabah dlm menempuh segalanya dlm hidupku. Kau memberi aku hidayah agar menjadi yg terbaik... Kau peliharalah imanku Ya Allah. Kau jauhi diriku drpd maksiat. Kau permudahkanlah urusanku dlm membentuk peribadi yg mulia, Amin Ya Rabbal A'lamin....

Aku redha dgn segala ketentuanMu. Di mana aku berpijak, aku masih lg di bumiMu. Aku bersyukur dilahirkan sebagai wanita Islam... Petiklah hati aku utk menyentuh agamaMu dgn lebih mendalam.