//BE MY EVERYTHING
Lady Boss ♡






Diaries Big Boss Click Stuff

Hi everybody ! Welcome to my blog. Enjoy your reading here as well okay. Haters, you make me famous. Thankyou :* Leave you footprint below okay. I'll visit you back later.


Footprint




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurkhairin Syuhada



Selamat Malam Dunia


Bismillahirrahmanirrahim... Alhamdulillah sampai ke saat ini, detik ini, ketika ini, Allah masih memberi peluang kpdku utk aku menyediakan bekalan akhirat. Alhamdulillah Allah masih memberi aku pernafasan dan kesihatan yg sihat pd hari ini...

Selamat malam wahai hamba Allah sekalian. Sebelum aku terlena dibuai mimpi yg sementara ataupun mungkin akan terlelap dlm tidur yg selamanya, aku ingin mohon maaf kpd mereka yg mengenali diriku. Samada salah secara langsung atau tidak langsung. Jujur, aku ego. Ego aku tinggi setinggi-2 langit.

Bg mereka yg pernah terasa hati dgn aku, aku minta maaf bg semua yg pernah aku lakukan sampai buatkan korg terasa hati. Hidup ini tidak lama. Tidak selama mana yg korg fikir. Tidak selama mana yg mereka fikir... Aku mahukan kehidupan yg aman dan aku mahukan kematian yg damai.

Aku takut Ya Allah... Aku tkut kematian ku ketika dlm keadaan tidur. Dlm suasana yg mana mereka hanya mampu menggerakkan aku tp tidak mampu membangkitkan aku semula dr tidur ku yg panjang. Aku tkut ini adalah saat terakhir aku bersama mereka... Aku tkut tidak mempunyai kesempatan meminta dan memohon maaf ke atas mereka yg mengenali diriku ini...

Ya Rabb, aku keliru dgn diriku. Aku biarkn diri aku keseorangan tanpa mereka di sisi. Aku tidak tahu apa yg sedang aku cari. Adakah ketenangan? Adakah aku sedang mencari kekuatan dlm keseorangan? Aku terpaku. Aku terfikir knp aku buat mcmni? Sedangkn ini semua bkn yg aku pinta tp aku lebih senang menyendiri skrg. Sekurangnya aku belajar utk hidup seorang sepertimana akan aku lalui di alam kubur.

Aku cuba mendekatkn diri kpdMu. Sepertimana aku akan kembali kpdMu. Aku cuba berseorangan ketika ini, saat ini, detik ini... Kerana akan aku pastikan aku mati dlm keadaan berseorangan yg bermaksud bkn di hadapan mereka samada sahabat, keluarga dan kenalanku... Aku tkut mereka tidak kuat melihat apa yg sedang terjadi di hadapan mata mereka.

Aku gagal, Ya Allah. Aku gagal mendidik diriku ini menjadi muslimah yg berjaya dlm Islam. Aku gagal menjadikan diri aku anak yg membanggakan mama. Aku gagal menjadi kakak dan kembar yg berjaya dlm bidang yg aku minati. Aku gagal mencari kekuatan yg aku inginkan selama ni. Aku pasrah, Ya Allah. Aku redha dgn ketentuanMu....

Jika kau rasa menyembunyikan kesakitan itu adalah cara terbaik, kau sembunyikanlah dgn senyuman. Jika kau rasa memendam segala perit yg ada adalah cara terbaik, kau sembunyikanlah dgn ketawa. Dan apabila kau bersendirian dan ingin meluahkan segalanya, kau luahkanlah sekali dgn airmata. Agar hilang semua sakit pedih perit yg kau simpan. Assalammualaikum....