//BE MY EVERYTHING
Lady Boss ♡






Diaries Big Boss Click Stuff

Hi everybody ! Welcome to my blog. Enjoy your reading here as well okay. Haters, you make me famous. Thankyou :* Leave you footprint below okay. I'll visit you back later.


Footprint




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurkhairin Syuhada



SRD1Cp



Bismillahirrahmanirrahim... Alhamdulillah harini dpt jg aku update post setelah beberapa hari menjadi hari sibuk bg aku. Alhamdulillah dlm diam jg aku masih diberi peluang menghirup udara segar di bumi Malaysia...

Mereka.... Classmate/Groupmate/Coursemate/Batchmate.... Mereka yg aku gelarkan "KAWAN". Walaupun ada yg buat aku spt wujud dan jg tidak wujud... Walaupun ada di antara mereka yg tidak suka akan kehadiranku. Aku tahu tp aku tidak menyalahkan mereka kerana kehadiranku bkn sekali dipinta oleh mereka dan kehadiranku adalah kerana Allah S.W.T

Mereka yg tersenyum kegembiraan. Mereka jg sahabat yg tkkenal erti tangisan. Mereka jg tidak merasa spt apa yg aku rasai, apa yg aku pikul... Mereka meletakkan aku di tmpt yg paling bawah. Mereka meletakkan aku di tmpt yg paling jauh dr pandangan mereka. Ya, aku tahu... Aku tidak mempunyai kekuatan yg mereka ada. Dan aku tidak mempunyai kesihatan yg dikurniakn kpd mereka...

Ya Rabb, mereka masih lg sahabat aku. Walaupun mereka tidak berada di kala aku susah... Walaupun mereka hanya memerlukan aku ketika mereka susah... Walaupun mereka tidak berada ketika aku bertarung memerlukan mereka... Walaupun airmata aku mengalir tanpa mereka sedari... Mereka masih lg sahabat aku...

Aku tidak tahu di mana silapnya diriku ini. Aku tidak tahu... Aku belajar hidup bersendirian tanpa mereka kerana aku tahu, waktu aku tidak begitu lama. Dan aku perlu suaikn diri dgn berseorangan. Apa yg mereka lakukan terhadapku skrg cukup membanggakn aku... Kerana mereka mendidik aku utk hidup berseorangan tanpa mereka. Kerana mereka tahu waktu itu singkat bgku...

Allahu Rabbi... Andai kata ini adalah post terakhir drpd ku utk mereka, Kau ampunkanlah segala salah dan silap aku terhadap mereka. Dan Kau ampunkanlah setiap apa yg mereka lakukan terhadap aku sbg hambaMu. Kau halalkanlah segala apa yg aku ambil drpd mereka. Sesungguhnya Kau Maha Menyayangi...

Setelah apa yg kau lakukan terhadapku, jujur, aku kecewa... Tp aku berterimakasih kpd mereka yg tidak merasai kewujudanku kerana mereka mengajar aku utk terus berusaha hidup sendiri sepertimana aku jg mati dlm keadaan bersendirian. Dan bg mereka yg cuba sedaya upaya mereka utk bersahabat dgn aku, aku berterimakasih kerana kau telah mengisi kekosongan hati ini.... Semoga berjaya dunia dan akhirat.....